תשע שנים חלפו מאז שוחרר הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק 1 וחלק 2 ואני עדיין נרגש לחלוטין. לפני שאנחנו צוללים לתוך "הארי פוטר: תעלומת הוגוורטס", אנשים רבים תוהים לגבי עלילת המשחק הנייד החדש.

אתה מבין, אין הרבה פיתולים שלא נכללו בנבואת הספר החמישי, אבל בספר השישי הארי מנסה במשך שנה שלמה לפתור את אחד מסודות הכותרת, וזה לא הכל. הארי שולל על ידי וולדמורט, סיריוס מת, הנסיך חצוי הדם נולד, דמבלדור מתואר בציור וכו '. על הארי פוטר? לורד וולדמורט תמיד ממתין עד סוף שנת הלימודים כדי לתקוף אותו, והילדים לא יכלו לחכות לראות מה יקרה בשנת הלימודים הבאה. אז מדוע הם התחילו בספר השביעי של הארי פוטר, בו חשבו שייגמר עם מותו? וולדמורט הוא גאון מרושע גדול, אבל הוא לא היחיד עם עבר אפל.

הסרט, שהופיע בשנת 1996, הוא סיפורם של סוורוס סנייפ ואלבוס דמבלדור, שממשיכים להקנות מורכבות רבה יותר לסיפור הארי פוטר מאשר לעקוב אחר הגיבור שלנו. הספר מתחיל בתחנת קינגס קרוס, שם הארי, הרמיוני, רון, דראקו מאלפוי, ג'יני וויזלי ורוז וויזלי נוסעים לראשונה להוגוורטס. ברכבת, הארי מתיידד עם ילדה מוגלית שרוצה לבקר בהוגוורטס. לא ידוע, מראה זו תהפוך לבסיס לשני סרטים, אשר יחולקו לשני חלקים, אחד לכל שנת לימודים והשני לשנה אחת.

ביום הולדתו ה -11 של הארי מופיע ענק בשם האגריד וחושף שהארי הוא קוסם והתקבל לבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות. הוא מתקבל על ידי האג רידגוויי הענק, המלמד אותו את עברו ומביא אותו להוגוורטס, בית הספר לקוסמים. למחרת לוקח האגריד את הארי לגרינגוטץ, בנק קסמים שבו הוריו של הארי השאירו לו הון קטן.

הארי עוזר להאגריד להביא דרקון תינוק לאחיו של רון צ'רלי כדי להציל אותו מהצרות. הארי והרמיוני מסכימים למסור אותו בלילה אחד, אך הם נתפסים. הם מגלים שוולדמורט רימה אותו לחשוף את השיטה להשיג את השלושה – הכלב עם הראש ואבן הפילוסוף. כשהארי מגיע לבית העלמין וולדמורט הורג את דיגורי ומנסה לחסל את הארי, רק כדי שהארי יימלט.

הוא שכר את פטיגרו ואחרים כדי להבטיח שהארי ישתתף בטורניר הטריוויזארד המסוכן בהוגוורטס. הוא עושה את הפרק הזה בעזרת הנמסיס הישן שלו הארי פוטר ואוצרות המוות, לורד וולדמורט, כמו גם אחיו של הארי רון.

הכל הולך כשורה עד שסדריק דיגורי מוכתר כאלוף הוגוורטס, עד שמישהו בוגד במערכת והארי פוטר ממנה אלוף אחר, מה שאומר שמישהו רוצה שהוא מת. אומברידג 'אומר לסקורפיוס כי אין תלמיד כמו אלבוס פוטר וכי פוטר והוגוורטס נמצאים בסכנת הריגה בהפיכה כושלת בבית הספר במהלך קרב הוגוורטס. דמבלדור מציל את הארי התינוק לאחר שפגש את וולדמורט ומסר אותו לידי דודה פטוניה ודוד ורנון. הסיבה היחידה שהארי צריך לחיות עם משפחתו ולעבור את כל הצרות וההפרעה הזו היא בגלל שהוא קיבל את מה שמכונה דמבלדור של פרופסור אל בוש.

מאוחר יותר טוענים שגרינדלוולד ודמבלדור אכן מאוהבים, אך טרלוני מבהיר מאוד ברומן שזה לא אפשרי בגלל בורותו בעלילה.

סיפורי עלילה נסתרים בהארי פוטר מוסתרים בסרטים שיצאו בשנת 2001, כמו גם בספרים וסרטים אחרים. כאן הארי פוגש לראשונה את דמבלדור, מנהל בית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות, שנפתח בשנת 1991.

האגריד מציג את הארי לעולם הקסמים על ידי לקיחתו לסמטת דיאגון, רחוב נסתר בלונדון שם הארי חושף את ההון שהוריו השאירו לו, את בנק הקסמים של גרינגוט ואת סודות הון משפחתו. הקוסם הראשי אלבוס דמבלדור מחליט לגדל את הארי כדי ללמוד בהוגוורטס, בית הספר הקסום הראשון באנגליה, והארי נוחת בגריפינדור. בית הספר לכישוף ולקוסמות בהוגוורטס, שם התיידד עם עולם הקוסמים בעייתי כלכלית וספר – מכשפה נבונה שהוריה הם מוגלים (לא קוסמים). במהלך השנה הראשונה העמוסה שלו בהוגוורטס, התיידד הארי עם רון וויזלי, שהגיע ממשפחת קוסמים ותיקה, חברו הטוב ביותר של הארי ובנם של הארי פוטר ואשתו הרמיוני גריינג'ר, שהוריהם היו מוגלים ואינם קסמים.

הארי ודראקו מגלים את אלבוס וסקורפיוס כשהם מועברים חזרה להווה על ידי מגדל הזמן, שיש לו מגבלה של חמש דקות. כאשר הם חוזרים מהעתיד, הם מגלים שהם הובאו הביתה ב -5 באוקטובר 1997, יום אחרי שוולדמורט הרג את הוריו של הארי פוטר, אך לא מצליחים למצוא אותו ומודיעים על ידי המנהלת אומברידג 'שהוא נהרג בהפיכה כושלת בבית הספר במהלך קרב הוגוורטס.

הארי פוטר עלילה
הארי פוטר עלילה צילום pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.