הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 2, שיגיע לבתי הקולנוע ב -15 ביולי, מתקרב לסיומו, אך לפני שתקרא אותו, יהיה עליך ללחוץ על הסרטון המוטמע למטה. צפו באחים וורנר וג'יי קיי רולינג מניחים את השרביט ומקל הזהב על מקלותיו של ג'יי קיי רולינג כשהיא מקלפת את אחיזת המוות מתוך הספרים בהכחשה רועמת. לאחר שניגבתי דמעה תועה מעיניי, טבלתי בפרשנות מומחה, מכיוון שהצילומים החדשים לא היו אפוסים. לקחתי אותך ברגעי המפתח של הטריילר ופגשתי את "הפעל" בכמה מהסרטונים שהוטמעו למטה, והגענו לאחד הרגעים האהובים עלי מסדרת סרטי הארי פוטר השנה. הסרט האחרון באפוס של הארי הארי וחבריו, הארי והילד המקולל, מגיע לקולנוע ב -19 בנובמבר.

צפו בטריילר המלא של הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 2 למטה וראו רשימה מלאה של כל הסרטים סרטים חדשים למטה.

סרטי הארי פוטר זמינים במספר פלטפורמות, אך אינך יכול למצוא את כולם במקום אחד, כפי שהיית עושה בבית קולנוע. כל השמונה מוגדרים על רקע תפאורות מרהיבות בגלנקו, שם צולמו רבים מהסצנות המפורסמות.

הארי פוטר והנסיך חצוי הדם נפתח בגשר המדרחוב המילניום בלונדון, שהתמוטט בשעות המוקדמות של ה -6 ביולי 1997. יש לך הזדמנות לצלם (עם צעיף גריפינדור) ולבקר חנות הארי פוטר הצמודה בה תוכלו לקנות סחורה מספרים וסרטים. שוק לידנהול יציג את שני הסרטים הראשונים וכן הקרנה מיוחדת של הסרט השלישי, פוטרמור.

ניתן גם לשכור או לרכוש את סרטי הארי פוטר, אך נוכחותם בנטפליקס באה והולכת ובסופו של דבר תלויה בעיקר במקום בו אתם גרים בעולם. אבל זה לא נושא בשבילי, שכן אני בעיר ניו יורק, בית המטה של נטפליקס.

כשאתה המום מכל כך הרבה דברים, אין כמו לראות את כל סאגת הארי פוטר בעוד יומיים. אוצרות המוות חלק 1 וחלק 2 צולמו במקביל לצילומם, ולכן הם גדולים כל כך משאר הסרטים בסדרה. מכיוון ש- WB עשתה אותם בערך באותה תקופה, הסרטים הופקו תמורת סך של 250 מיליון דולר, מה שהופך אותם לאחד הסרטים הגדולים ביותר אי פעם – מבחינת הכנסות.

אבן הפילוסוף, כפי שהעלה הסופר ג'יי קיי רולינג, מכרה יותר מ -450 מיליון עותקים ברחבי העולם ומכונה בארה"ב הארי פוטר ואבן החכמים. הסיפור מתרחש באוצרות המוות בתלת מימד, ומוצג בבתי הקולנוע של IMAX. החלק הראשון איטי יותר ומוצג לאט יותר, ואילו החלק האחרון של סרטי הארי פוטר מציג את קרב הוגוורטס בסוף מול וולדמורט.

אוצרות המוות חלק 1 אמור היה להשתחרר בתלת מימד, אך לא היה זמן לתהליך ההמרה. אם האחים וורנר לא היו גורפים את המרת התלת מימד ברגע האחרון, הארי פוטר היה מנצח את אליס ב"צעצוע סיפור 3 "בארה"ב. האבן של הפילוסוף, כי הם עשו את הדבר הנכון ולא את הדבר הקל, והם לא עשו את הדבר הנכון.

עם זאת, אני מאמין שהדרך הטובה ביותר לעשות צדק עם הספר ומעריציו הרבים היא לפתח אותו עוד יותר ולפרסם את הסרט בשני חלקים. אני ממליץ על הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 1 וחלק 2, המסכמים זכיינות קולנועית מצוינת.

אני חושב שזה יהיה פנטסטי ואשמח לראות את זה מתממש כמו שעשיתי עם הסרט הראשון של הארי פוטר ואוצרות המוות. הרמיוני של אמה ווטסון זוהרת ושנונה יותר מאלה שבספרים, אז אני אראה את הסרט הזה בפעם השנייה.

הארי, רון והרמיוני יוצאים למסע קמפינג, בעוד וולדרמורט מחזק את אחיזתו בעולם הקוסמים. לופין מדבר עם בנו על גילוי אבן התחייה, וכשכ -10 אנשים, כולל אברפורת ', דמבלדור ונוויל לונגבוטום, שואלים את הארי מדוע חזר להוגוורטס ומה הוא מחפש, הארי דוחה אותם.

הוא מבקש מרביעיית דמויות אהובות מעברו את מחשבותיהן על מות אביו, אמו ואחיו.

שוב, נראה כי כל המושג אוצרות המוות נוצר בכללותו בכדי להתייחס לעלילת הארי פוטר העכשווית ולהיות הגיוני שהיא משמעותית ביחס לחפצים אלה עצמם. המוות נמצא, וזה מותה של אחת הדמויות האהובות עלינו בעולם הקוסמים. זה שהפברלים עצמם הם שיצרו את זה הופך את זה למעניין עוד יותר שזה הסיפור שלהם, לא רק של הארי.

 

הארי פוטר ואוצרות המוות לצפייה ישירה
הארי פוטר ואוצרות המוות לצפייה ישירה צילום pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.