מי ששומע את המילים שוקי הון (ECM) כנראה חושב על חברות שמגייסות מיליארדי דולרים עבור הופעות בכורה ענקיות בשוק המניות. שוקי הון הם שווקים פיננסיים המאגדים קונים ומוכרים לסחור בניירות ערך כמו מניות, אגרות חוב וכלים פיננסיים אחרים. שוקי ההון מורכבים מהשוק העיקרי, בו מונפקות ניירות ערך חדשים ונמכרים למשקיעים, והשוק המשני, בו ניירות ערך שכבר הונפקו נסחרים עם משקיעים. שוק זה מחולק לשני חלקים: "השוק הראשוני", שבו כל המניות החדשות (מניות ואג"ח) נמכרות למשקיעים, ו"שוק משני ", בו נסחרות ניירות ערך קיימים.

בעוד ששווקי הון וכסף הם ההגדרה הצרה של שווקים פיננסיים

אבל המשמעות הרחבה יותר של המילה כוללת גם שווקים אחרים. כדי לשקף את ההקשר של מימון תאגידי, "שוקי הון" יכולים להיות גם נכסי הכנסה קבועה כגון מניות, אגרות חוב ומכשירים פיננסיים אחרים. שוקי הון, או "שוקי הכסף", שהם ההגדרה הצרה יותר של שוק פיננסי, כוללים שווקים אחרים במובן שהם כוללים שוקי מניות (מניות ואג"ח), נגזרים, סחורות, ביטוח, נדל"ן, שירותים פיננסיים, סחר בניירות ערך. ובנקאות השקעות.

לבנקים להשקעות לרוב תהיה חטיבה או חטיבה הנקראת שוקי הון

וצוות החטיבה תנסה לפקוח עין על כל הלקוחות הגדולים ועל צרכיהם הפיננסיים ולייעץ להם בהתאם. שוקי ההון רשמיים ומרכזיים במובן שהמסחר מתרחש במיקום מרכזי, כמו מטה הבנק, משרד משרדים או בניין משרדים או משרד תיווך.

זה כולל אופציות וניירות ערך קבועים, כמו גם אלה המוערכים מנקודת מבט של השקעה או מימון.

טקטיקות השקעה המכוונות לתשואות יוצאות דופן

אסטרטגיות פעילות המנצלות חריגות וחוסר יעילות בשוק ההון. הנושאים כוללים benchmarking בשווקים לא יעילים, גידור כנגד שווקי מטבע חוץ וגישה לשווקים פיננסיים בינלאומיים למימון. נושא זה יכול לכלול קרנות גידור, אסטרטגיות השקעה לטווח קצר, ניהול קרנות גידור וגישה לשווקי מטבע חוץ. נושאים אלה כוללים אסטרטגיית השקעה, הקצאת נכסים, ניהול שוק ההון וניהול השקעות.
למידע נוסף בנושא של מחירי קורסים לשוק ההון באפשרותך לגלוש לאתר bigshotnews.net

זה כולל אסטרטגיית השקעה

הקצאת נכסים, ניהול שוק ההון וגישה לשווקי מטבע חוץ. נושאים אלה כוללים אסטרטגיות השקעה, השקעות לטווח קצר וניהול שוק ההון. נושא זה עשוי לכלול קרנות גידור, ניהול קרנות גידור, ניהול השקעות בשווקים פיננסיים בינלאומיים למימון. נושאים הם אסטרטגיות השקעה וטקטיקות השקעה עבור מנהלי השקעות לטווח קצר וארוך. בסעיף השני "אומדן עלויות הון" הניתוח מורחב לאומדן התשואה הצפויה לפרויקט באמצעות גורמים ומודלים.

שווקים פיננסיים בינלאומיים

כולל דולר ארה"ב, אירו, ין וין – שערי חליפין של אירו ושערי חליפין של אירו. שקול את ההשפעה של המשבר הפיננסי על ניירות ערך מגובי משכנתא (MBS) בארצות הברית ועל המערכת הפיננסית העולמית כולה, כגון החלפות אשראי ברירת מחדל (CDS).

נדון בפונקציות של שוקי ההון, כולל גיוס הון למסחר ולהשקעה, מסחר בבורסות, ומדוע ואיך אנשים פועלים. נתמקד בשוקי המניות, אך נדון גם בסוגיות הקשורות למסחר בניירות ערך, לשווקי ניירות ערך ולהנפקות כמו קרנות הנסחרות בבורסה.

לאחר סיום קורס זה

הצופים יבינו את תפקידם של שוקי ההון בכלכלה ויסבירו מדוע משתתפים חוסכים, עסקים, ממשלות ויזמים. ההקדמה לשווקי ההון תעניק לך הבנה מעמיקה לגבי האופן שבו שווקים פועלים ותפקידם בכלכלה שלנו. הקורס מתמקד בפרספקטיבה פונקציונאלית ומוסדית ומבליט את הבעיות שמשתתפי שוק ההון מבקשים לפתור, כמו גם את הנכסים והשווקים הקיימים העולים להשגת יעדים אלה. הנושאים העומדים בבסיסם הם עסקאות שוק, אופי השוק ותפקידיו, והקשר בין שווקים וממשלות.

אנו מתחילים ביסודות אופן פעולתו של השוק ואז עוברים להיבטים הטכניים של השווקים כגון נזילות, ניהול סיכונים, ניהול נזילות וניתוח נזילות.

ישנן דרכים רבות ושונות לחלק ולסווג שווקים פיננסיים

למשל שוק ושוק ההון מהווים את השוק הפיננסי, אם כי התנאים צרים. שוקי ההון עוסקים במימון ארוך טווח ומחולקים לשלוש קטגוריות עיקריות: שוק הכסף, שוק ההון ושוקי המניות. אלה כוללים שוקי כסף, מניות ואגרות חוב, כמו גם את שוק ההון, החוב והחוב לשווי המניות.