האחים וורנר שכרו את הבמאי אלפונסו קוארון לביים את הפרק הבא של הסדרה הפופולרית ביותר בעולם הקוסמים. האולפן נחשב לאחד מהסרטים המצליחים בכל הזמנים והשפעה משמעותית על תעשיית הקולנוע, ולהחזיר אותו לכיסא הבמאי של גביע האש. יוצר סרטים חדש שעוקב אחר הסדרה עד הסוף ועוזר לה לצמוח מכל הבחינות.

בשנת 2007 ערך את הופעת הבכורה שלו, ודייויד ייטס תרם את הסרט הראשון בסדרה, הארי פוטר ואוצרות המוות – חלק 1. ייטס נבחר אז לביים את סרט ההמשך, החלק השני של זיכיון פוטר, פוטר והילד המקולל. הוא גם ביים את סרט ההמשך לסרט קווידיץ 'ואת הפרק השלישי והאחרון לארבעת המופלאים. בשנת 2009 הוא חזר לקולומבוס ופתח את מייק ניואל – ביים עיבוד לרומן שלו "גרינגוטס" לסרטים של האחים וורנר.

העשייה של הארי פוטר רצתה לשמר ולהגיש את האביזרים, התלבושות והסטים האיקוניים, כך שכל מעריצי פוטר יוכלו לחוות את קסם העשייה הקולנועית מקרוב. לפני תחילת הצילומים ביקר ייטס באולפני ליבסדן וצפה בשני הסרטים הראשונים שנוצרו, כמו גם במייק ניואל, שביים את האריפוטר וגביע האש.

הוא ביים את מייקל גמבון בסרטו העלילתי הראשון, הארי פוטר ואוצרות המוות – חלק 1, ואז שוב בסרט הארי פוטר 2 ו -3.

בשנת 2005 הוא קיבל עוד עמלה בפרופיל גבוה כאשר תמונות האחים וורנר בחרו בו לביים את הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 2, החלק השלישי בסדרה. התוכנית קיבלה את הבמאי האחרון שלה, שילווה את הזיכיון בשלושת הפרקים הבאים. ייטס הגיע מהטלוויזיה הבריטית, כמפיק סדרת הטלוויזיה באותו שם וגם כעוזר במאי לשני הסרטים הראשונים של סדרת הארי פוטר.

Yates של דיילי סטאר דיבר עם VF על אחריותו הגדולה כמנהל הארי פוטר ואוצרות המוות, המצולמת בימים אלה. הסרט נכתב על ידי סטיב קלובס, בהפקתו של דייוויד היימן והוא החלק השלישי בסדרה מבית תמונות האחים וורנר ותמונות יוניברסל. אחרי הסרט האחרון של הארי פוטר, הוא גם ביים את החלק השני, סרט ההמשך לסרט באותו השם, שיצא לאקרנים בבתי הקולנוע ביום רביעי.

קוסם צעיר בהכשרה בשם הארי פוטר, שהאסיר מאזקבאן הוא השלישי, אינו אלא יצירה רומנטית. הסיפור עוקב אחר הרפתקאותיהם של הארי, הרמיוני, רון ודראקו מאלפוי והרפתקאותיהם בעולם הקסום של הוגוורטס.

זה הפרק היחיד שביים אלפונסו קוארון, עם הקולנוע המנוסה מייק ניואל שתופס את המושכות. הבמאי הבריטי, שעושה את הסרט הראשון בזיכיון כולו, עושה את הפשיטה הראשונה שלו בעולם של הארי פוטר ואבן החכמים.

המטרה היא ליצור סרט נהדר, וקוארון מבטיח שהחזון שלו לסרט יתממש באיכות הגבוהה ביותר ובערכי ההפקה הטובים ביותר.

סרט טוב לא עושה עיבוד טוב, ולמרות שסדרת סרטי הארי פוטר החלה מבטיחה, במאים עתידיים צריכים לזכור את המילים האלה טוב יותר. עם שישה או שבעה ספרים, חמישה סרטים מוגמרים וארבעה סרטים שיצאו לאור, לזכיינית "הארי פוטר" יש הרבה מה להציע למדענים שמאחורי הספרים. הארי פוטרים: אוסף הוגוורטס כולל חומרי בונוס שיצאו בעבר, הכוללים את הספרים, האיורים, הציורים וחומרים אחרים המקוריים הנדרשים ליצירת עולמו של הארי פוטר. בנוסף לשחרור התיאטרון של כל סרט, אוסף זה כולל גם מהדורה מיוחדת של כל הסרטים, ספר במהדורה מוגבלת ואוסף ספרים וחומרים אחרים.

סרטי "הארי פוטר", שהחלו בשנת 2003 עם הסרט הראשון, הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 1, הציגו את האירועים המכוסים בספרים בצורה קולנועית יותר. את הסרט ביים כריס קולומבוס, שהביא למסך את סיפור העלילה של רולינג וטקסט מסונכרן. קולומבוס גם ביים את העיבוד של ג'יי קיי רולינג ל"הקוסם של הארי פוטר ", שהגיע לבתי הקולנוע בשנת 2002.

על פי הדיווחים שפילברג רצה ללהק את היילי ג'ואל אוסמנט, שהיה מועמד לאוסקר על" החוש השישי ", בתפקיד הארי. פוטר ב"הארי פוטר ". שחקנים בריטים התעקשו כי לרולינג הייתה שליטה בלתי רגילה בעיבוד. קולומבוס הביע רצון עז להעלות את הסרט לאחר קריאת ספרו של רולינג, אותו כתב יחד עם דייוויד פינצ'ר, מחבר הספרים המקוריים.

לאחר שכריס קולומבוס נבחר לביים את "הארי פוטר ואבן הפילוסוף", מייק ניואל נחשב לתפקיד. שיאמאלאן הציג בראיון את גרינט, 31, כשהוא מתמודד לביים את אחד מסרטי הארי פוטר המוקדמים. אחרי "קוונטית של נחמה" ו"מלחמת העולם Z ", פנו לפורסטר שוב, הפעם עם הרעיון להעלות את" הקדר: אסיר אזקבן ".

 

יוצר הסרט הארי פוטר
יוצר הסרט הארי פוטר צילום pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.