הארי פוטר פורטל. מעריצי הארי פוטר חיכו חסרי נשימה לשחרורו של הארי פוטר ואוצרות המוות, משחק מציאות רבודה שניתן לשחק בחינם.

הארי פוטר פורטל. חדש- משתמשים יכולים להיכנס לבית הוגוורטס דרך הפורטל

צוות Wizarding World הודיעו כי שוחרר הקלטת וידיאו מיוחדת לפסקול המשחק המושלם עם מוסיקה. אפקטים קוליים. ועוד.

Superfans יכולים לבדוק את הידע שלהם בפוטר. בזמן שחדשים בעולם הקוסמים יכולים לקרוא ראיונות עם השחקנים בזכיינית הסרטים. וללמוד איך לצייר מרחרחים. מגזין מקנזי ז'אן – אופרה מדווח כי משתמשים יכולים להיכנס לבית הוגוורטס דרך הפורטל. להירשם לשיעורים הקרובים. ולגשת לחומר קריאה מספרים וסרטים של הארי פוטר. האתר מכיל גם מידע שרולינג אומר "מכיל את כל המידע שאתה אוגר # כבר שנים". והוא הראשון מסוגו בעולם.

אם אתה פוטרד מנוסה. אתה יכול גם לעבור את מבחן השקילה של שרביט הקסמים בפוטרמור. ולחשוף את מפרט הכישוף שלך, שכעת תוכל להיכנס כאן. תכנן להצטרף לחרסים אחרים בהארי פוטר: Wizards Unite Adventure. וודא שיש לך מטען פורטל במכשיר הנייד שלך.

אוהדי פוטר צריכים לשמוח בעולם הדיגיטלי החדש הזה. אך רולינג אומרת שהיא רוצה שהאתר יתמקד בתוקף במילה הכתובה. רולינג עקפה קמעונאים מקוונים מבוססים. כמו אמזון כדי למכור ישירות למעריצים. כאשר יוצרי פוטרמור אמרו שהספרים יתאימו לקוראים אלקטרוניים פופולריים כמו קינדל. קינדל פייר. אייפד. אייפוד טאץ'. ואייפון. משתמשי בית הארי פוטר יכולים גם לגשת לספרי שמע "הארי פוטר ואבן החכמים" במכשירים הניידים שלהם. אם כי הפעלות קריאה דיגיטליות כאלה אינן כלולות במפות. שבעת הספרים הראשונים בסדרת פוטר של רולינג פורסמו בשנת 2007. והיא אמרה שהיא עדיין מתכננת לכתוב שמינית.

לפני שנים רבות לימדתי שיעור שהשתמש בספרי הארי פוטר כדי להכיר לילדים מיתולוגיה והיסטוריה. במהלך השנים גיליתי ולמדתי לחבר בין עולם "הארי פוטר" למיתולוגיה היוונית, הרומית והנורדית. בעמוד זה אשתף אתכם במידע זה, ואני מקווה שתמצאו את עצמכם באותו מעמד כמוני אם אתם אוהבים את עולם הפוטר ורוצים ללמוד עוד על ההיסטוריה, המיתולוגיה, ההיסטוריה וההיסטוריה של הקסם.

האקדמיה של Beauxbatons

האקדמיה שולחת את תלמידיה וצוותה להוגוורטס בכרכרה מעופפת שנמשכה על ידי עשרות סוסים מכונפים. רון, הרמיוני וצ'רלי עוקבים בקרוב אחר הארי דרך הפורטל, ורשת השיטפונות תוביל אותם לדירתו של צ'רלי. צ'רלי אומר: "ניקח לדירתך, הארי," ורון והרמיוני הולכים אחריו.

יתכן שהארי פוטר והקוסמים יעשו את אותו הדבר, אבל אבקת הפלוא חייבת לעבוד כדי לעבור את רשת הקסמים. זה אירוע מיוחד שלדוגמא מקצר את הזמן שיש לכם ללכת לביצים בשליש וחצי.

למרות שג'יי קיי רולינג לא היה מעורב באישור האלמנטים האינטראקטיביים, Wizards Unite הוא מבט מעניין כיצד היקום של פוטר עבר בראשו של פוטר וכיצד הוא קורה כעת. אף על פי שאינם קשורים ישירות להארי פוטר, ניתן למצוא אינטרסים חדשים בעולם הקוסמים, שרבים מהם מנוהלים על ידי חברים כאן. יש, אגב, דמויות אהובות מהעולם הזה, כולל קרוביו הנמרצים של הארי, הדרסלי. ישנן שש הרפתקאות נוספות לבוא, כולל אוצרות המוות – חלק 1 וחלק 2.

העולם הוירטואלי של הארי פוטר:

בעולם קסום זה, אתה יכול לנסוע להוגוורטס, להילחם בבעלי חיים מיתיים, לגלות חפצים מסתוריים ולהילחם בדמויות מפורסמות. אתה יכול לקנות שרביטים בסמטת דיאגון, למיין שיקויים ופריטים קסומים בעצמך בעולם הקוסמים של הארי פוטר, או לקנות במקומות כמו אצטדיון קווידיץ ', בית הספר לכישוף ולקוסמות הוגוורטס והיער האסור. חבורת החנונים האמיתית בת 5 יוצאת כמובן לרחובות בממלכות הוגוורטס אמיתיות, אך לא באופן וירטואלי.

כפי שהכותרת מרמזת, ספרי הארי פוטר משתמשים בפורטל דרכו תוכלו לגשת לאזורים אחרים. הפורטל מסוגל לקחת אתכם למיקומים איקוניים כמו שדרת דיאגונל, אצטדיון קווידיץ ', בית הספר לכישוף ולקוסמות הוגוורטס והיער האסור, כמו גם להוגוורטס אקספרס.

אז בואו נתחקה אחר צומת הפורטל עם עובדות, סיפורת ופנטזיה ברוח סטונהנג '. מטרתו של פורטל הארי פוטר היא להשתמש בעולמו של הארי פוטר כקרש קפיצה לקפיצה דרך פורטל משלו. נתחיל בהקדמה קצרה לפורטלים ולהיסטוריה שלהם ולהיסטוריה של עולמו של פוטר.

אם תפתח אחת, תועבר למקום חדש שבו המשחק מציג סצנה ייחודית, יסודות ותגמולים אחרים. כפי שמוצג לעיל, הנח את מפתח היציאה שלך על הרצפה בהגדרת הרקע הברורה למפגש שלך ועבר בפורטל כדי לראות את העולם הקסום באמצעות זיהוי התנועה של הטלפון שלך כשאתה מסתכל סביב.

 

הארי פוטר פורטל
הארי פוטר פורטל צילום pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.