בפוסט בבלוג הזה אני רוצה להסביר חלק מציוד המצלמה הדרוש לצילומי קונצרטים למתחילים, כמו גם כמה טיפים וטריקים למתחילים.

כל מי שקרא את הבלוג הזה זמן מה יודע שאני חסיד להשיג צלם חתונות טוב מאוד שיכול להרשות לעצמו את היום הגדול שלו

במאמר זה אני מקווה שהצלחתי להבהיר כי צלם אינו מוגדר על ידי מחיר הציוד, אלא על ידי יכולתו לצלם תמונות מהמראה המקצועי מהשורה הראשונה. לעולם, לעולם, לא יהיה הצלם הזול הזה שרק קונה את המצלמה שלו ולומד הכל על צילום ביוטיוב בלי לקרוא לעצמו צלם מקצועי. העניין הוא שעם מצלמה מקצועית יקרה בלבד אתה לא היחיד בעולם שיש לו מצלמה טובה או אפילו נהדרת. מדריך זה לתקציב התצלומים יעזור לצלמים חסכוניים לראות כיצד השקעה צנועה בציוד מצלמה יכולה לרוב לייצר תוצאות מצוינות. עיין במדריך שלנו לציוד ואביזרים הטובים ביותר עבור צלמים זולים ובדוק כמה כסף אתה יכול לחסוך על ידי קניות נבונות וכמה אתה יכול להוציא במקום אחר על צילום התחביב שלך.

לפני שתדאג איך תשלם

כדאי לקנות תמונות חתונה או סרטונים מקצועיים בזול, או לפחות זול מספיק כדי לחסוך כסף רציני לחתונה שלך. עיין באתרי האינטרנט של כמה צלמים ומצא צלם על ידי הסתכלות בחתונות מתחרות שיש להם ברשת. אל תבקש מחיר, אלא מצא את הצלם באופן אישי או עיין באתר האינטרנט שלהם.
למידע מורחב על איך להשיג צלם במחיר זול ומגנטים לאירועים בבאר שבע עליך לבקר ב- davidkaza.com

אם אתה חושב על צילום המונים בקהל או על המצלמה של בן דודך, צלם זול הוא צעד נוסף. אתה יכול גם לשכור מישהו שיצלם ליד הצלם הראשי שלך או מישהו שהוא קבלן עצמאי כדי לחסוך בעלויות.

אם בסופו של דבר תבחרו בתמונות וסרטונים מקצועיים

חפשו חבילת צילום ווידאו משולבת שיכולה לעלות פחות מהזמנת כל תמונה או צילום נפרד. אם כבר מדברים על תמחור, אם יש לכם תקציב צפוף, חפשו אנשי מקצוע מנוסים שגובים סכום ממוצע גבוה יותר, ואילו בעלי תקציב הדוק יותר מצפים למחיר גבוה בהרבה בין 1200 ל 2500 PS2500 לחודש. זה עשוי להשתנות בהתאם לאיכות הצלם ורמת הניסיון שהוא מציע, אך תוכלו לחפש את המותג PS 1200 – PS 2500.

אם אתם מתכננים את החתונה במקום שמשמש לאירוח חתונות

בקשו את הצלם או צלם הווידיאו המועדף עליכם או מומלץ. תוכלו למצוא צלמי חתונות במחירים סבירים שהם גם מוכשרים, ידידותיים, מקצועיים וכל הדברים הטובים. אם אתה מכיר מישהו שמתכנן את החתונה שלהם, אתה יכול גם להציע לצלמים ולצלמי וידיאו כדי שלא תצטרך להתבייש בחתונה שלך.

העלות של צלם שני יכולה להשתנות מאוד

אך בדרך כלל נעה בין $ 25 ל- $ 50 לשעה. אם תזמין צלם חדש באזור הארץ בו יוקר המחיה נמוך יותר, ייתכן שתצטרך לשלם פי שניים יותר אם היית שוכר צלם מנוסה. שוב, צלמי חתונות בניו יורק יהיו יקרים יותר מאלו באזורים כפריים יותר.

כמה אתה משלם עבור צלם חתונה יהיה בסופו של דבר תלוי במגוון גורמים, ומחיריהם ישתנו בהתאם לסוג השירות הרצוי, גודל החתונה שלך והמיקום בו אתה נמצא. שהם צלמי החתונות הזולים ביותר, הנתונים יהיו שונים ממדינה למדינה.

יש מגוון רחב

אבל אתה יכול לצפות להוציא כ 10-12% מהתקציב שלך על צילום חתונה וסרטוני וידאו. אם אין לכם תקציב עצום לצילום, תוכלו לשכור צלם שיחפה חלק מהיום כדי לחסוך בעלויות. תוכלו להוזיל דרסטית את עלות חוזה הצילום או להזמין את הצלם לזמן פחות.

צלמים בטווח מחירים זה נוטים לעשות רק מספר קטן של חתונות בשנה

לכן עליכם להזמין אותם מוקדם ככל האפשר. העסקת צלם מאפשרת לכם לדלג על חלק מהליכי החתונה הרגילים בכדי לחסוך בעלויות החתונה שלכם. אם אתה צלם חתונות שאפתן ורוצה להתחיל את הדרך הנכונה, יש לך הזדמנות להיות יורה שני. טיפים אלה אינם כלולים ב"חבילה לצלם חתונות ", אך ברצונך לכלול אותם בתקציב שלך.

אם אתה רק מתחיל בעולם הצילום הביתי ואין לך את התקציב לקנות כזה

אתה יכול לבקש מחברים ובני משפחה לממן את עסק הצילום שלך. זכור כי אינך צריך להשקיע בערכת צילום יקרה רק בגלל שאתה מתחיל מאפס. באמת קשה להיות גם משתלם וגם רווחי מכיוון שיש מי שרוצה לעזור לך, שאין להם כסף או ניסיון בצילומי בוטיק, אבל זקוק לכסף לצילום כדי להסתדר.