צוות השחקנים של זיכיון הארי פוטר נסע לאורלנדו כדי לעזור לחשוף עיבוד קולנועי חדש לסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות, עולם הקוסמים של וורקראפט".

הארי פוטר שחקנים – כל מה שרציתם לדעת

השחקנים הילדים לוהקו לסרט כדי לגלם את התפקידים של הארי. רון וויזלי. הרמיוני גריינג'ר. ודראקו מאלפוי כמו גם הוריהם.

ביולי 2009, אמה ווטסון, דניאל רדקליף ורופרט גרינט. שגילמו את הרמיוני. הארי. ורון ועדיין שומרים על קשר על פי hellomagazine.com. יצאו לטיול אחרי הירי של "הארי פוטר והגביע "של האש" כדי ליהנות מהתפאורה ולהירגע בזמן שצוות הסרט התכונן לצילום הבא. נראה שאמה והחבר שלה. רופרט גרינט. נהנו יחד כשהם השתתפו בהקרנת הסרט הראשון של הארי פוטר בלונדון בשנת 2005.

רוברט פטינסון בתפקיד סדריק דיגורי. סטניסלב יאנבסקי בתפקיד ויקטור קרום. קייטי לונג בתפקיד צ'ו צ'אנג. קלמנס פוסי בתפקיד פלר דלאקור. ואחיה של קייטי רוברט. שחלק חיוך לאחר שהשתתף בהקרנת הסרט השני של הארי פוטר ביוני 2009.

השחקנים הבאים של "הארי פוטר" הופיעו בסרט בו הארי. רון. הרמיוני. ודראקו שולחים את ילדים להוגוורטס. מייקל גמבון. המגלם את פרופסור אלבוס דמבלדור. דניאל רדקליף, המגלם את הארי. וטום פלטון, המגלם את דראקו מאלפוי. הועברו לכפר בודלי באברטון. ג'יימי ווייט (בגילומו של וינסנט קראב). ואחיו ג'יימי. היו נערים כשהשתתפו בהקרנת הסרט הראשון של הארי פוטר בלונדון במאי 2004.

אוונה פגשה את רובי ג'רוויס. המגלם את ג'יימס פוטר הצעיר. במהלך הצילומים של "הארי פוטר ומסדר עוף החול". טיאנה בנג'מין לוהקה לסרט "גביע האש". הסרט הראשון מאז הופעת הבכורה שלה בסדרה המקורית של הארי פוטר. קייטי לונג נכנסה לעולמו של הארי פוטר בסרט "גביע האש". והיכתה ביותר מ -3,000 נערות שנבחנו לתפקיד.

ג'רלדין סומרוויל

ג'רלדין סומרוויל מילאה מגוון תפקידים עבור פוטר. והופיעה בסרטי הארי פוטר. היו לה תפקידים גם ב"הארי פוטר ואוצרות המוות – חלק 2 ". "מותו של היפו". ו"הוגסמיד". וכן תפקיד בסרט "גביע האש" של אלן ריקמן ובעיבוד הקולנועי של קנת בראנה ל"יורה " פָּארק."

דייוויד בראדלי

דייוויד בראדלי הוא שחקן ותיק שמילא תפקידים ב"הארי פוטר ואוצרות המוות – חלק 2 "," גביע האש "ו"הוגסמיד" וכן תפקיד בעיבוד הקולנועי של אלן ריקמן ל"יורה " פָּארק." הרדמן כיכב בכל סדרות הארי פוטר והוא ידוע בעיקר בזכות הצגתו של פרופסור מקגונגל בסרטים, שהוא אחד מתפקידיו המפורסמים ביותר. שחקן פרופיל גבוה נוסף עם רשימה ארוכה של תפקידי פוטר הוא גארי אולדמן. מחציתם לא נעצרו בחיים האמיתיים, אך חלק מהשחקנים הללו היו בסרטים.

הוא הופיע לראשונה בסרט "הארי פוטר והאסיר מאזקבאן" והצטרף לסדרת סרטי הארי פוטר. בשני הסרטים הראשונים שיחק את רמוס לופין, וכן בעיבודים הקולנועיים של "גביע האש", "אוצרות המוות – חלק 2" ו"הוגסמיד ".

טום גם גילה שהוא והשחקנים האחרים שכיכבו בסרטים של הארי פוטר, כולל "הארי פוטר", רופרט גרינט ואמה ווטסון, שמרו על קשר מאז צאת הסרט. רדקליף אמנם לא היה צריך להמשיך לעבוד על התפקיד היחיד של הארי פוטר, אך השחקנים ניהלו יחסים נהדרים זה עם זה כמו גם צוות השחקנים והצוות. הדבר המעניין ביותר בחייהם של רדקליף, גרינטס ווטסון הוא שכולם חולקים את אותה אהבה לדמויות ולחייהם.

בסופו של דבר איבדנו שחקנים מעולים רבים שכיכבו בסרטים, אבל ראינו גם כמה הופעות נהדרות של כמה מחברי השחקנים האחרים בסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות – חלק 2" ו- "תיאטרון המוות . "

דייוויד ת'וויליס

השחקן דייוויד ת'וויליס, שגילם את רמוס לופין בעיבוד הקולנוע של הארי פוטר, גילה את זהותו האמיתית. מבין שלושת השחקנים המובילים ב"הארי פוטר ", היה רופרט גרינט הנקודה הנמוכה ביותר. הג'ינג'י החביב, שכיכב בכל שמונת סרטי הארי וויזלי, שמר על פרופיל נמוך מאז הופעתו הראשונה באוצרות המוות חלק 1.

למרות שאמה ווטסון הייתה לא ידועה בתחילת "הארי פוטר" כמו גרינט ורדקליף, היא הפכה את הסדרה לכוכבת. אחרי הפריצה הגדולה שלה כהרמיוני גריינג'ר בהארי פוטר, אמה הוכיחה שיש לה יכולות אחרות מלבד משחק. עכשיו היא אהובת העשרה שמככבת כחברו הטוב ביותר של הארי, דראקו מאלפוי, בעיבוד הקולנועי הקרוב של משחקי הרעב.

כשהחל "הארי פוטר" הראשון, דניאל רדקליף היה ילד פג, אבל לנגד עיני כולם הוא הפך לכוכב לגיטימי. כמובן, זה המשיך לאחר סיום התוכנית, והוא התגלה כשחקן מוכשר. ראלף פיינס היה שחקן מבוסס מאוד לפני סרטי הארי פוטר, אז כנראה שתמיד תכירו אותו בתור הארי וויזלי. קבלת התפקיד של חברו הטוב ביותר של הארי, דראקו מאלפוי, בעיבוד הקולנועי הקרוב של משחקי הרעב, אינה אלא בטוחה.

הארי פוטר שחקנים
הארי פוטר שחקנים צילום pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.